Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Амєт-устаєва Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Амєт-устаєва Д. М. 
Використання платіжної системи мережі Інтернет у фінансових розрахунках на підприємствах туристичної галузі [Електронний ресурс] / Д. М. Амєт-устаєва // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(1). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.92 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Амєт-Устаєва Д. М. 
Управління інноваційним розвитком підприємств туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / Д. М. Амєт-Устаєва // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_20
Досліджено особливості управління інноваційним розвитком підприємств туристичного бізнесу на основі новітніх інформаційних технологій. У результаті проведеного аналізу наукових робіт вітчизняних і зарубіжних учених надано власне визначення категорії "інновації в туризмі". Запропоновано розглядати інновації у сфері туризму в площині бізнес-процесів, менеджменту інформаційних систем, розробки туристичних продуктів. Адаптовано модель інноваційного розвитку організації за Л. Грейнером для підприємств сфери туризму. Модель описує фази, що проходить організація під час її корпоративного розвитку. Застосування моделі дозволяє визначити основні напрями розвитку підприємства в майбутньому. Вона визначає проблеми, з якими стикається підприємство, і сукупність дій, які слід чинити на кожному етапі. Визначено роль інформаційних систем і технологій управління в інноваційному розвитку підприємств туристичної галузі. Їх впровадження сприяє збільшенню кількості замовлень; підвищенню продуктивності праці персоналу; покращенню обслуговування; зниженню окремих категорій витрат (на зв'язок, надсилання пошти); підвищенню конкурентоспроможності підприємства та його турпродуктів; посиленню економічної безпеки організації; покращення іміджу організації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.61 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Амєт-устаєва Д. М. 
Роль інформаційних технологій в управлінні туристичними підприємствами [Електронний ресурс] / Д. М. Амєт-устаєва // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 47. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_47_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Амєт-устаєва Д. М. 
Оцінка та аналіз сайту як інструменту динамічного розвитку туристичної компанії [Електронний ресурс] / Д. М. Амєт-устаєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 7(2). - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_7(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського